LES VOLUNTÀRIES I VOLUNTARIS DEL 30è CAMP DE TREBALL DE L’ONG MANS MERCEDÀRIES, MARXEM CAP A MOÇAMBIC

Avui dia 4 de juliol els/les membres del 30è Camp de Treball Moçambic’24 marxem cap Moçambic fins el dia 4 d’agost.

El Projecte 2023-24 de l’ONG Mans Mercedàries és a Moçambic, concretament  a Beira, lloc on es troba la Missió i la Casa Provincial de les Mercedàries Missioneres de Moçambic i Kenya.

El Projecte és l’ampliació de les aules d’estudi que les nostres Mercedàries Missioneres tenen a la Missió. Aquestes aules d’estudi serveixen perquè els nens i nenes, i  les noies i nois del barri puguin tenir un espai per treballar quan surten de l’Escola,  ja que les seves cases són molt petites, i la majoria no tenen ni llum ni aigua, i són espais  on és molt difícil treballar i estudiar. Aquestes aules també serveixen d’espai de trobada per la Pastoral els caps de setmana, i també són espais d’alfabetització d’adults. 

Tot i que el Projecte és a Beira, començarem el nostre 30è Camp de Treball per Katembe, concretament amb les nenes del «Lar Tiberíades», amb qui farem classes, activitats lúdico-educatives, excursions i sortides a la platja, com fem sempre que l’ONG Mans Mercedàries viatgem a Moçambic. També farem jocs i activitats lúdico-educatives amb les nenes i nens del «Centre Infantil Lutgarda» de Katembe.

La segona part del nostre 30è Camp de Treball serà a Beira, on ajudarem a acabar les aules d’estudi, pintarem i decorarem els espais nous. Ens trobarem amb les noies i nois de Moçambic que tenen Beques d’Estudis Universitaris de l’ONG Mans Mercedàries. I finalment esperem poder acabar tota la nostra feina i poder fer la inauguració de l’Escola «Irma Maria Abella» a Beira.

La tercera part del nostre 30è Camp de Treball serà a N’Kondedzi, a la leproseria, lloc i origen de l’ONG Mans Mercedàries. Allà farem activitats lúdico-educatives amb tota la canalla de la «aldeia» i pintarem totes les parets de la Missió malmeses per les pluges, com ja és tradició cada vegada que l’ONG Mans Mercedàries anem a N’Kondedzi.

Les voluntàries i voluntaris que formarem el 30è Camp de Treball MOÇAMBIC’24 som:

Pau Bertrán i Mireia Gimeno (socis de l’ONG Mans Mercedàries i exalumnes del Col·legi la Mercè de Martorell); Pol Chacón (soci i padrí de l’ONG Mans Mercedàries i Exalumne del Col·legi Mare de Déu de la Mercè de Sant Feliu de Llobregat); Abril Jorba, Elisabet Durán, Imma Jové i Sara Acón (sòcies de l’ONG Mans Mercedàries) i  Ton Toset i Montse Torras (socis, padrins i membres de la Junta de l’ONG Mans Mercedàries i exalumnes  i professors del Col·legi la Mercè de Martorell).

Les Voluntàries i Voluntaris portem els Equipatges Solidaris plens de  tot el material que moltíssimes persones ens heu donat de manera solidària, Portarem a les nostres bosses: roba, sabates, material esportiu, xandalls, material escolar, motxilles, ordinadors portàtils, mòbils, ulleres, caramels, medicaments i  moltíssims peluixos.

Esperem poder fer tota la feina programada. A la tornada ja us ho explicarem.

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM PEL VOSTRE SUPORT

ENTRE TOTS FEM UN MÓN MILLOR

No Comments

Post a Comment

Translate »