
CELEBRACIÓ DEL DIA D’ÀFRICA I DEL DIA INTERNACIONAL DE LA INFÀNCIA AL CENTRE INFANTIL LUTGARDA DE KATEMBE
L’ONG Mans Mercedàries volem compartir amb vosaltres les imatges de la Celebració del dia d’Àfrica i del dia internacional de la Infància que ens han arribat de Katembe-Moçambic.
El passat diumenge dia 25 de maig va ser EL DIA D’ÀFRICA» i al Centre Infantil Lutgarda de Katembe, on tenen la Missió les nostres Mercedàries Missioneres; es va una Jornada de Portes obertes per a les famílies.
Com tothom recordareu, el Centre Infantil Lutgarda va ser un Projecte que va dur a terme l’ONG Mans Mercedàries el 2013, per donar resposta a la petició de les famílies del barri de Katembe-Moçambic davant la necessitat de tenir una Centre Infantil per als seus fills/es, un espai segur i un espai per aprendre mentre les famílies treballen, ja que la canalla es quedaven sols als carrers en un barri de poca seguretat. Des d’aleshores el Centre Infantil Lutgarda acull a 200 nens/es que entren a l’Escola a les 8h del matí, allà poden esmorzar, dinar i berenar; i aprendre tot el que correspon al Projecte d’Educació Infantil de les nostres Mercedàries Missioneres.
Els nens i nenes del Centre Infantil Lutgarda de Katembe van celebrar aquest dia d’Àfrica i dia internacional de la Infància amb cançons, jocs i inflables que les nostres Mercedàries Missioneres van instal.lar al jardí de l’Escola, per tal de commemorar el Dia d’Àfrica, els nens i les nenes portaven vestits amb estampats tradicionals africans i amb aplicacions del Mapa d’Àfrica a les samarretes.
Els pares i mares i famílies de l’Escola Lutgarda, acompanyats de les nostres Mercedàries Missioneres, la Meta, la Teresa i la Marquinha, també van participar d’aquesta gran Celebració del Dia d’Àfrica i del dia internacional de la Infància amb un dinar al pati de l’Escola. Molts anaven vestits amb els «fatos» tradicionals africans, altres amb la roba de «mudar», tots a punt per a la gran Celebració.
Des de l’ONG Mans Mercedàries volem felicitar els nens i nenes de l’Escola Lutgarda de Katembe per aquesta gran Celebració, també a les nostres Mercedàries Missioneres i a tot l’Equip docent per aquesta iniciativa de Portes Obertes per a les famílies el Dia d’Àfrica i del dia internacional de la Infància.
També aprofitem per agrair una vegada més a totes les persones que van fer possible la construcció d’ aquest Centre Infantil Lutgarda de Katembe, socis/es i a l’Ajuntament de Martorell.
MOLTES GRÀCIES A TOTHOM
ENTRE TOTS FEM UN MÓN MILLOR
No Comments