
CELEBRACIÓ DE SANT PERE NOLASC A KATEMBE
Ahir dia 6 de maig celebràvem a tot el Món Mercedari la festa de Sant Pere Nolasc, fundador i patró de l’Orde de la Mercè. Les Províncies d’Espanya, Angola, Moçambic, Kenya, Filipines, Perú, Guatemala, Equador, Venezuela, Haití….llocs on les nostres Mercedàries Missioneres tenen Missions, tothom celebràvem la gran festa de Sant Pere Nolasc.


La Floriana Antonio, provincial de Moçambic i de Kenya ens ha enviat les fotografies de la gran celebració que es va fer a Katembe (Moçambic). Una celebració va ser al «Lar Tiberíades», l’orfenat de les nenes de Katembe; i l’altra festa va ser al Centre Infantil Lutgarda, també de Katembe, obert ja amb normalitat després del còvid.



Des de l’ONG Mans Mercedàries hem volgut compartir amb vosaltres totes aquestes imatges de les nenes, nens , religioses i professores de Katembe.
FELIÇ DIA DE SANT PERE NOLASC
No Comments