MOTXILLES SOLIDÀRIES PER A KENYA DE L’ESCOLA RAMON FUSTER DE BELLATERRA

L’ONG Mans Mercedàries dona les gràcies a l’Escola Ramon Fuster de Bellaterra i a l’Ana Pagliuso membre de  l’AFA del Col·legi per la Recollida de 150 MOTXILLES SOLIDÀRIES per a Kenya. L’Escola Ramon Fuster forma part, juntament amb l’Escola Avenç de Sant Cugat del Vallès i l’Escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia de Barcelona, de la Fundació Collserola.

El divendres dia 13 de març l’Escola Ramon Fuster va fer una  Recollida de Motxilles Solidàries per als nens i nenes de l’Escola Lutgarda d’Ongata Rongai de Kenya. Dins del programa de la Festa de la Xocolatada Solidària per a Sant Joan de Déu, al pati de l’Escola es van recollir les Motxilles que nens i nenes han portat per a Kenya i Moçambic. Aquesta recollida Solidària de Motxilles per a Kenya, va ser idea de l’Ana Pagliuso membre de  l’AFA del Col·legi quan va conèixer el Projecte de Kenya de l’ONG Mans Mercedàries i també quan va saber que fèiem Campanya de Recollida Solidària de Motxilles per als nens i nenes de l’Escola Lutgarda d’Ongata Rongai de Kenya.

 Totes aquestes Motxilles Solidàries les  portaran les Voluntàries i Voluntaris del 32è Camp de Treball i serà per a les nenes i nens de l’Escola Lutgarda d’Ongata Rongai, que com tots sabeu és el lloc del Projecte que l’ONG Mans Mercedàries duu a terme aquest any: «L’ampliació del Pati de Jocs». En aquestes Motxilles hi podran posar tots els regals que l’Equip de Voluntàries i Voluntaris portaran a Kenya: Xandalls, dessuadores, samarretes, pantalons d’esport, material escolar, peluixos i caramels.

AMB AQUESTES MOTXILLES SOLIDÀRIES TANCAREM LA CAMPANYA DE RECOLLIDA DE MOTXILLES PER A L’ESCOLA LUTGARDA D’ONGATA RONGAI-KENYA.

Totes les donacions solidàries que aquest any recollirem serà per al Projecte 2025-26 de l’ONG Mans Mercedàries que serà a Ongata Rongai.Kenya. Farem l’ampliació del «Pati de jocs» de l’Escola Lutgarda, una Escola que l’ONG Mans Mercedàries va realitzar com a projecte durant 5 anys, i que va ser per donar resposta a les famílies d’aquest barri tan pobre on hi havia molts segrestos de canalla pel tràfic d’òrgans. L’Escola Lutgarda dona educació i seguretat als nens i nenes del barri; i també podem esmorzar, dinar i berenar; normalment a l’Àfrica la gent menja solament un cop al dia i és al vespre. Les nostres Mercedàries Missioneres de Kenya són les que dirigeixen aquesta Escola. Cada vegada hi ha més canalla a l’Escola Lutgarda i el pati de jocs ha quedat petit, per aquest motiu el Projecte que ens van demanar les nostres Mercedàries Missioneres de Kenya va ser l’ampliació del Pati de Jocs.

MOLTES GRÀCIES ESCOLA RAMON FUSTER DE BELLATERRA

MOLTES GRÀCIES ANA

ENTRE TOTS FEM UN MÓN MILLOR

No Comments

Post a Comment

Translate »