MATERIAL ESCOLAR SOLIDARI PER A KENYA

L’ONG Mans Mercedàries dóna les gràcies a la família Albarracín López, padrins de l’ONG Mans Mercedàries, per la donació de Material Escolar Solidari per a Kenya.

Avui dimarts dia 28 d’octubre d’octubre, hem rebut de la família Albarracín Material Escolar per als nens i nenes de l’Escola Lutgarda d’Ongata Rongai de Kenya.

Tot aquest Material Escolar el  portaran les Voluntàries i Voluntaris del 32è Camp de Treball i serà per a les nenes i nens de l’Escola Lutgarda d’Ongata Rongai, que com tots sabeu és el lloc del Projecte que l’ONG Mans Mercedàries duu a terme aquest any: «L’ampliació del Pati de Jocs». Dins de les  Motxilles Solidàries que estem recollint, hi podran posar tots els regals que l’Equip de Voluntàries i Voluntaris portaran a Kenya: Xandalls, dessuadores, samarretes, pantalons d’esport, peluixos, caramels i aquest Material Escolar Solidari.

Tot el que aquest any recollirem serà per al Projecte 2025-26 de l’ONG Mans Mercedàries que serà a Ongata Rongai.Kenya. Farem l’ampliació del «Pati de jocs» de l’Escola Lutgarda, una Escola que l’ONG Mans Mercedàries va realitzar com a projecte durant 5 anys, i que va ser per donar resposta a les famílies d’aquest barri tan pobre on hi ha molts segrestos de canalla pel tràfic d’òrgans, L’Escola Lutgarda dóna educació i seguretat als nens i nenes del barri; i també podem esmorzar, dinar i berenar; normalment a l’Àfrica la gent menja solament un cop al dia i és al vespre. Les nostres Mercedàries Missioneres de Kenya són les que dirigeixen aquesta Escola. Cada vegada hi ha més canalla a l’Escola Lutgarda i el pati de jocs ha quedat petit, per aquest motiu el Projecte que ens van demanar les nostres Mercedàries Missioneres de Kènya va ser l’ampliació del Pati de Jocs.

MOLTÌSSIMES GRÀCIES FAMÍLIA ALBARRACÍN LÓPEZ

ENTRE TOTS FEM UN MÓN MILLOR

No Comments

Post a Comment

Translate »