DONACIÓ DE MATERIAL ESPORTIU SOLIDARI PER A KENYA
L’ONG Mans Mercedàries dóna les gràcies a la sra. Laura Amat, padrina de Kudielela-Angola, a la Montse Fonollà i al Rafa González per la donació de Material Esportiu Solidari per a Kenya.
Avui dimecres dia 22 d’octubre, el Ton Toset i la Montse Torras, membres de la Junta de l’ONG Mans Mercedàries hem anat a casa de la Laura Amat i ens han fet donació de 12 caixes plenes de motxilles, xandalls, pantalons d’esport, samarretes, bates, pitets de bebè i dessuadores de l’Empresa Tute & Zaini de la Montse Fonollà; i també motxilles i material esportiu de la Laura Amat i de la seva família; i polos de màniga curta que ens ha portat el Rafa González.
Tota aquesta gran quantitat de material l’hem pogut transportar a Cooperació de Martorell, el local que la Regidoria de Cooperació ens cedeix per poder guardar els Equipatges Solidaris de l’ONG Mans Mercedàries i tot el nostre Material Solidari. I on les Voluntàries i Voluntaris de Kenya’26, posarem en els Equipatges Solidaris.
Tot aquest material ho portarem les Voluntàries i Voluntaris del 32è Camp de Treball i serà per a les nenes i nens de l’Escola Lutgarda d’Ongata Rongai, que com tots sabeu és el lloc del Projecte que l’ONG Mans Mercedàries duu a terme aquest any: «L’ampliació del Pati de Jocs».
Tot el que aquest any recollirem serà per al Projecte 2025-26 de l’ONG Mans Mercedàries que serà a Ongata Rongai.Kenya. Farem l’ampliació del «Pati de jocs» de l’Escola Lutgarda, una Escola que l’ONG Mans Mercedàries va realitzar com a projecte durant 5 anys, i que va ser per donar resposta a les famílies d’aquest barri tan pobre on hi ha molts segrestos de canalla pel tràfic d’òrgans, L’Escola Lutgarda dóna educació i seguretat als nens i nenes del barri; i també podem esmorzar, dinar i berenar; normalment a l’Àfrica la gent menja solament un cop al dia i és al vespre. Les nostres Mercedàries Missioneres de Kenya són les que dirigeixen aquesta Escola. Cada vegada hi ha més canalla a l’Escola Lutgarda i el pati de jocs ha quedat petit, per aquest motiu el Projecte que ens van demanar les nostres Mercedàries Missioneres de Kènya va ser l’ampliació del Pati de Jocs.
MOLTÌSSIMES GRÀCIES LAURA, MONTSE I RAFA
ENTRE TOTS FEM UN MÓN MILLOR








No Comments