MEDICAMENTS SOLIDÀRIS PER A KENYA

L’ONG Mans Mercedàries dona les gràcies a la Natàlia Puig, col·laboradora de l’ONG Mans Mercedàries la donació de Medicaments Solidaris per a Kenya.

Les Voluntàries i Voluntaris del 32è Camp de Treball de Kenya’26 portarem en els nostres Equipatges Solidaris tots aquests medicaments per a les nenes i nens de l’Escola Lutgarda  d’Ongata Rongai (Kenya).

Com tots sabeu Ongata Rongai és un barri molt pobre, on moltes persones solament poden fer un àpat al dia. Les nenes i nens de l’Escola Lutgarda  d’Ongata Rongai poden fer tres àpats al dia.  Ja que a part del Projecte Educatiu d’Escola, les nostres Mercedàries Missioneres poden oferir als nens i nenes de l’Escola, esmorzar, dinar i berenar. Tots aquests medicaments i complements vitamínics seran molt útils per a tothom.

MOLTES GRÀCIES NATÀLIA

ENTRE TOTS FEM UN MÓN MILLOR

No Comments

Post a Comment

Translate »