DRESSMOBILE AMB KENYA

L’ONG Mans Mercedàries dona les gràcies al Jordi de DresMobile de Martorell, col·laborador de l’ONG Mans Mercedàries, i una de les 100 Botigues Solidàries de l’ONG Mans Mercedàries; per la Campanya Solidària de recollida de mòbils per a Àfrica.

El Jordi ens ha regalat, un any més, carregadors i fundes de mòbils, per als mòbils de la  campanya de recollida de “Mòbils Solidaris” que ha fet  a la seva botiga, i avui ja ens ha donat tots els mòbils  que ha recollit.

Aquest mòbils seran per als estudiants amb Beques Universitàries de l’ONG Mans Mercedàries de Kenya.  Són mòbils que les Voluntàries i Voluntaris del 32è Camp de Treball portarem a Kenya el proper estiu, lloc del proper Camp de Treball. També hi ha alguns mòbils que aniran cap a Angola amb la Josefina Cortadella, Mercedària Missionera d’Angola. Els m

MOLTES GRÀCIES JORDI PER LA TEVA  SOLIDARITAT

ENTRE TOTS FEM UN MÓN MILLOR

No Comments

Post a Comment

Translate »