«LA ASOCIACIÓN DE JUBILADOS DE CAJA CANTABRIA» AMB L’ONG MANS MERCEDÀRIES

L’ONG Mans Mercedàries dona les gràcies a la «Asociación de jubilados de Caja Cantabria» per la seva Solidaritat amb Àfrica.

La «Asociación de Jubilados de Caja Cantabria», de la qual forma part la Pilar Morante, sòcia i padrina de l’ONG Mans Mercedàries, s’han trobat com cada any per fer la seva Assemblea, i han fet el seu Dinar Solidari per ajudar Àfrica.   També han col·laborat amb la paradeta de Braçalets Solidaris que, com altres vegades, ha muntat la Pilar Morante . Han estat moltes les persones que han fet la seva donació a la parada de braçalets.

Amb aquest Dinar Solidari, la «Asociación de Jubilados de Caja Cantabria» han fet una aportació econòmica a l’ONG Mans Mercedàries per ajudar a la construcció del “Pati de Jocs” de l’Escola Lutgarda d’Ongata Rongai de Kenya.

MOLTES  GRÀCIES ASOCIACIÓN DE JUBILADOS DE CAJA CANTABRIA

ENTRE TOTS FEM UN MÓN MILLOR

No Comments

Post a Comment

Translate »