JA TENIM AIGUA A L’ALDEIA DE N’KONDEDZI-MOÇAMBIC

Us volem informar que les obres del forat del «Pou d’Aigua» de la Aldea de N’Kondedzi ja han acabat, gràcies al nostre Ajuntament de Martorell, al seu suport i la seva subvenció per a Àfrica.

Com recordareu, us vam explicar  que aquest estiu, quan vam estar a l’Aldeia de N’Kondedzi, vam poder veure que l’Aldeia estava molt pitjor. Com totes les aldees de Moçambic, les cases són de fang i de canya, la gent no té ni llum ni aigua corrent, tothom va a buscar l’aigua al riu N’Kondedzi que dóna vida a l’Aldeia. Fins aleshores la Missió de les nostres Mercedàries Missioneres tenia un pou d’aigua d’on elles treien l’aigua i la gent de l’Aldeia també podia cada dia anar a buscar aigua, però el pou es va quedar sense aigua, i per tant la gent ha de baixar al riu o a dos altres pous. Per això, tal i com us vam explicar, calia un  Projecte per fer un altre pou, perquè la Missió de les nostres Mercedàries Missioneres de N’Kondedzi tornés a tenir aigua per a tota l’Aldeia.

El dimarts dia 13 de maig ens van comunicar, amb molta alegria, que JA TENIM AIGUA.

Des de Malawi van portar una maquinària per fer un forat prou fondo com per aconseguir trobar l’aquifer. Les persones experimentades en fer pous d’Aigua, havien assegurat que l’aquifer era fàcil de trobar, com així ha estat.

Ara a la Missió de les nostres Mercedàries de N’Kondedzi, ja ha tornat l’Aigua. Sense aigua no hi ha vida, i tothom podrà anar a buscar l’aigua a la Missió. Les Mercedàries Missioneres i tota la gent de l’Aldeia de N’Kondedzi estan molt contents i agraïts a l’Ajuntament de Martorell, pel seu gran suport en el «Projecte del Pou d’Aigua». Ara solament queda fer la instal·lació de les canonades perquè l’aigua vagi del Pou a la Missió, i la font perquè la gent l’Aldea de N’Kondedzi pugui agafar aigua.

Des de l’ONG Mans Mercedàries volem donar les gràcies al nostre Ajuntament de Martorell per ser un any més al nostre costat. Moltíssimes gràcies a l’Alcalde de Martorell sr. Xavier Fonollosa, Regidora de Cooperació i Participació Ciutadana, sra. Àngels Soria i Tècnica de Cooperació i Participació Ciutadana sra. Esther Roig, per ser sempre al costat d’Àfrica,

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTHOM

ENTRE TOTS FEM UN MÓN MILLOR

No Comments

Post a Comment

Translate »